Borde Blivit Pilot



Dagens värme är rätt reäl idag, No Hurk dock! >.<
och nu är det äntligen spikat, det blir arvikafestivalen även i år
Jag och min trogne vapendragare michel ska äga stället
Förra året kommer bli svårslaget, men vi har lyckats förut

Band som ska ses på festivalen:
Deathstars
Soilwork
And One
Combichrist
Slayer
Volbeat
mfl



Sen funderar jag på att gå på när Håkan Bråkan Hellström ska spela , kanske klättra upp
på scenen och ta hans jävla sjömanskostym köra upp den där solen inte skiner så får
vi se hur pass myckje skepp-o-hojj det blir då! All kärlek till killen men snälla sluuuuta nu!
Innan någon med kort stubin och bra musik öra lyssnar på dina låtar.

Hoppas på fint väder och att man kommer dit smidigt!

För övrigt så har jag lite ont på tungan, tror jag brännde mig mot en av de varma potatisarna
från gårdagens middag, tänker inte förklara Jihad, men ändå, ont gör det...

Nu vill jag bara sitta i solen röka min röda corners och dricka hallondricka
med flippflopps och glajjor!


"jag läste igår att enligt statistiken så sägs det att en man blir påkörd av en alkohol påvärkad bilist var 30:e sekund...
Fan va jobbigt att vara den mannen..."
                                                                          /T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0