dagens läge i ett blick

Fullt upp idag
mer folk än på länge i shoppen, många piercing kunder and stuff
fixade en gratis piercing åt zandra (septum) blev kanon, Bra gjort Karin!

funderar själv på att ta en till, men vart? O.o

igår när jag gick till jobbet så började jag halta helt plötsligt, varför vet jag inte
tror jag ville kolla hur folk uppfattar mig när jag kommer med smink ,tattoos och piercings
eftersom jag inte samtalade med allt folk som gick förbi mitt haltande jag så fick jag tyda deras blickar vad dom trodde om mig (dumt jag vet, men kul ändå)
dom verkade tror jag var något av en pundare, ni vet den där blicken som säger "han är något av en sån där pundare" varför? för jag haltade? jag pundar ju inte med knäskålen?

folks blickar säger så mycke, och det är bra för då slippervi prata för mycke med varandra ^^
det är roligt när folk säger i stil med "såg du blicken du fick?!"
tror vi bara överanalyserar blickar mer än vad vi borde
När jag sjävl slänger blickar mot folk (vilket är rätt ovanligt) så glömmer jag både bort personen och syftet med blicken runt 15 sekunder efter det att jag slängt i väg den, men det kankse bara är jag?

eller kan ni räkna upp alla du slängt en blick på idag`? och vilka som slängt blickar mot er?
svårt att ränka upp alla va? mm tänkte nästan det du. men du, det gör inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0