Nobdyhome blogg

yes
nu har det gått så långt att även jag skaffat en blogg, på ett flertal begäran
så vad kan man skriva påp en blogg? har sett många men inte fått grepp
om det hela. Men jag antar man kan skriva lite vad som helst så det tänkte jag
tack vare johanna som hjälper mig att styla bloggen hoppas jag att
läsare tycker det är någolunda kul aqtt kika förbi




Första inlägget kommer inte handla om något specielt för nu sitter jag och kokar på jobbet
kokar för det är varmt och för att jag blir varm av värmen runt om mig.
Mitt emot jobbet finns en "handlar'n" butik med en liten farbror som jämt ser så glad ut
han är alltid trevlig och ser nästan lite småkär ut när jag kmmer in och köper min dagliga
Cola/Fanta , har inte varit där än, men snart.. så om jag får varma blickar från denne kanske inte så fagre man
så mår jag ändå lite bättre här på jobbet .

nästa inlägg blir nog ett bättre, ge mig tid, jag är ju fan ny i detta område

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0