vädret!!


Fan ta dig fru väder!! ditt giriga långsinta jävla våp!!
du gör mig trött och du gör mig arg. besviken är
ett bra ord att beskriva den känsla som jag vill visa
för dig.
Ännu en söndag där jag gäspar hela tiden
och huvudet känns tungt. hela världen sitter och
lägger patiens på min axel... och mina läppar känns
stora.. jag fick panik av att jag fått nån läpp sjukdom,
lade benen på ryggen och sprang till närmaste spegel
där jag till min lättnad fick det bekräftat att mina läppar
var lika stora som innan jag la mig för att sova. Men några
sekunder av oro hade redan slagit mig och detta mår jag
fortfarande lite dåligt av.
Min chokladkalender fortsätter att göra mig besviken genom
att servera mig fel chokladbitar än vad som utlovas av bilderna
på luckorna.
Gäsp 4005 är nu på gång och det känns nästan onödigt att stänga
käften efter gäspen är avklarad, eftersom jag är hundra procent
säker att det kommer en sanrt igen. men att gå runt och bara hålla
munnen öppen kan i sig vara rätt störigt i längden. Dricker vatten
med citron,varför? jag gillar vatten mer utan citron... du är knäpp tobbe.
Du är lite knäpp, men finns som som har det värre... vissa människor
lägger säkert ner värre saker i sitt vatten, typ.. köttbullar, eller kattklor
varför gör ni så?

o nej jag gilalr inte "bordsvatten"
där fick ni!

Önskar mig en kontroll, som jag kan ha i min ficka och när jag trycker
på den så kommer det upp en stor Ande som heter Fabian och ger
mig en ännu större fjärrkontroll som jag kan ha i min ryggsäck.. och
den ska jag kunna styra vädret med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0