ArvikA Festivalen Two Tusen And Eight!

Snart är det dags igen
Om cirkus en månad så drar jag äntligen iväg till min favoritfestival of all times "Arvikafestivalen"

Så det blir att packa ner:
Solglajjor =Solglasögon (som antagligen inte kommer överleva hela resan)
Kläder (dock inte för mycke fint som kommer komma bort eller gå sönder)
Sprit och öl ( Absolut baby)
Braaaa musik (vad annars?!)
Ett gott humör (packar ner det sisst så man inte glömmer det)
Tält (kan va bra att ha om mna vill lägga undan sina saker någonstans)
Sovsäck (känns lite Hippie att sova på och under granris och löv)
Konserver , typ annanas (bra mat för en festival och så är det billigt)
En stycken kudde ( det kan ni ge er på)
Smink,nagellack,rakaparat och hårprodukter (Man kan ju inte se ut hur som heslt? hur faan skulle det då se ut?)
1 limpa med Cigg (tar visserligen slut efter första dagen men får köpa mer i staden när man handlar gottgott)
en korsordstidning + penna (kan ju komma en droppe regn)
Nallen  ( nej den får stanna hemma iår)
Skor (så jag kan gå runt utan få glas och annat tjafs i fötterna)
Tändare  X 3 (något jag tappa bort tre minuter efte rjag kom förra året och fick byta till mig en av Pico)
Pengar + Legg (systemet baby)
Solstol (ser lite tuffare ut att sitta på en stol än att sitta på marken som ett barn med en hudsjukdom)
Silvertejp (allt kan fixas med silver tejp)
liten Handfläkt (har varit en bra grej varje år)

Sen så kommer det ju bra band iår, hurra

Dessa band får inte missas:
Combichrist
Deathstars
Slyer
Soilwork
Volbeat
And One

Dessa band får missas:
Rex The Dog
Familjen
M.I.A
Looptroop
Adam Tensta
Kent
Kate Nash
Lykke li

Dessa band Måste missas!
Håkan Hellström
Blood Music
Death Cab for Cutie
Maps
Totalt Jävla Mörker
The Hellacoters

Det kommer bli party 24/7 och mycke sol har jag bokat in så det ska ordna sig
Funderar på om man även ska köpa en lite upplåsbar bol att ha fötter och öl på kylning till ^^



Vi Ses På Arvika- The place 2 b

----Do The Bossanova And you feel Crazy---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0