nu är det så här!

Nu förstår ni kära människor
det är så här, jag är trött, jag är seg och det har varit hårda dagar senaste tiden
dock nu känns det äntligen som man kan börja vila lite o så

Idag var jag inte alls sugen på arbeta, kan va för jag är en otroligt lat person som vill
ha pengar utan att anstränga mig..
idag vill jag bara ligga i sängen, mysa och äta popcorn och dricka cola med en skiva lime i samt is
och som körsbäret på det vill jags länga bort hela dagen med att se på dokumentärfilmer om andra världskriget
låter inte det som en skööön dag?

Samt det är varmt idag men ändå molningt och regn skulle inte göra mig förvånad

men men , jag får helt enkelt sitta här på min stol, le mot kunder och längta till kvälls mys med tacos and stuff




En annan sak värd att ta upp, jag och johanna försökte oss på att se på "humor" galan
jag tror inte dom tänkte allt för mycke när dom döpte galan till just humorgalan
Ett mer passande namn skulle nog vara "fy skäms på er - galan"
eller kanske "Må dåligt och få ångest över alla barn i världen-galan"
för humorn hade tagit tidig semäster från tv4 igår kl 20.00
och kvar var bara hemska små filmer med barn som hade flugor i ögat
och en hård framtid framför sig
Har jag emot galan? nej, tycker det är bra sånna finns , men någon "världsförälder" blir det nog aldrig av mig


och så det viktigaste!!
Bär är gott, och igår fick jag goda muffins med bär i *tack*
Bär är faktiskt så gott att det skulle va dumt av regeringen att förbjuda bär
så att sammanfatta, bär är gott och bra till så mycke
så folk borde fortsätta att äta bär
därför rekomenderar jag er att ta era korgar och bege er ut till skogen eller närmaste matbutik och fixa bär till kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0