sing sing sing

När jag går bort vill jag ha ett bra "hejdå" kalas så därför är en topp lista på fem låtar jag vill ska spelas på min begravning eller "hejdå" kalas

5. Perfect Day (Lou Reed)

4. Wish You Were here (Pink Floyd)

3. Freebird (Lynyrd Skynyrd)

2. Hurt (Cash's Version)

1. Comfortably Numb (Pink Floyd)


Dessa låtar kan kommas att ändras med åren men så ser det ut nu

Bubblare var så klart

Paint it Black/Gimme Shelter - Rolling Stones

I Wont Back down - Johnny Cash

Nobody Home - Pink Floyd

Creep/Street Spirit - Radiohead

och så klart:

Dont You (Forget About me) - Simple Minds


kanske dags att ni tänker över vilka låtar ni ska ha på er begravning ^^ god fortsättning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0