Sugrör?


Nu var det ett tag sen jag uppdaterade min blogg, har varit så mycke nu
men äntligen börjar dimman lätta lite grann och man kan ta djupa andetag
fikade med oskar igår, vi kom på att man borde köra en party turné runt om
i världen, men inte sätllen som Ibiza,Grekland, kreta eller andra turist och party orter
nej nej, vi tänkte för partyt till De stackars uländer, att parta i Irak, Afghanistan, Burma, Kina
Syd/Nord Korea eller andra ställen där dom behöver lite uppmuntran
Detta ska då gå til lgenom att vi komma i stora fräcka glasögon, hawaii skjortor
shorts, och en bergssrängare med ett bland band där det spelas enformig disco/Techno
om och om igen i en livslång loop. Detta var en bra idé enligt oss, kanske inte skulle uppskattas
av ländernas invånare, men förhoppningsvis så tar dom det med ro och dansar med

Annat nytt så är regnet här,(joppi *sparkar med händerna* och tack!, för det var inte en dag försent
skönt att äntligen kunna gå ut utan att ögonen tåras igen och kliar
eller att halsen slemmar och näsan säger "tvärr tobbe här kommer du inte få någon luft igenom"
samt så har all pollen gett mig näsblod, vaknat mitt i natten kollat mig i spegeln och ser att jag ahr blod
över hela ansiktet, kännde mig som Hannibal Lecter , "Goodevning Clarice" sa jag för mig själv lite tyst
innan jag tvättade av mig allt och proppa igen mina andningsvägar emd papper
titta mig i spegeln och hannibal hade nu försvunnit istället så var det en ful tokjävel med papper i näsan
läskigt!

och mer läskigt, igår så llåg jag och johanna och prata, helt plötsligt så försvann jag, i sinnet, jag hörde mig snacka men jag förstod inte vad jag sa, tror jag höll p åatt somna, vet inte o mdet var mitt eget snack som tråkade ut mig så , så pass at tjag somnade ifrån mig själv, men jag hade inte vett att sluta snacka.
helt plötsligt blev jag haffad och tillbaka dragen i verkligeheten av att johanna säger "VA?!"
jag blir klar pigg och svarar med samma mynt "Va?!"
Då¨fick jag höra att jag tydligen hade frågat johanna dessa frågor
"hur långt tror du att världens längsta sugrör är?"
"och måste inte han/hon som ska suga i det ta i som fan?"

sen had ejag gett info om att när jag var liten så had ejag ett sånt där skruvat sugrör so mjag gilla
(något jag fick i en Tom&Jerry Tidning) . Vilket fall så var dett prat helt obekant för mig
så efter mycke skratt så tänkte jag ändå at tjag nog är lite galen., eller bara ointresserad av mig själv

nu har jag ändå fått lite skrivet, ska hålla mig bättre på uppdatering

Lite små fakta och sammanfattning av senaste tiden
Regn = bra
Madonnas nya låt = Dåligt
Sanningens Ögonblick = Bra
Vita  väggar= bra
Cola med lime i = Super duper
Och så till helgen ska jag kirra Snabblasagne
Och tydligen så har det varit en dålig vecka för österike så åk inte dit
och åker ni dit ta för gudsskull med er en spadde så ni kan gräva ett hål att gömma er i!


Tack och hej Mångsysslare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0