Det visste ni inte!



Det visste ni inte va? nej verkligen inte. men så är det
senaste året så har jag märkt att en skådespelare börjat
för följa mig. inte att han sitter mitt emot mitt fönster med
teleskåp och en låda munkar. utan att han är med i massa
filmer som korsat min väg. Den person jag pratar om är
Mark Ruffalo, en kille som här i sverige inte är så käng, knapp
alls, men han är emd i väldigt mycke filmer. jag fick upp ögonen
för honom för nästan exakt ett år sen då jag såg filmen Zodiac
där han spelar polis som utreder morden efter zodiac mördaren
och jag blev väldigt imponerad av hans prestation. och jag kollade
upp på internet om han var med i fler bra filmer, men det visade sig
att han är med i en hel rad av rätt mediokra kärleks komedier och
det har lett till att jag av nån skum tvångstanke , eller påtryck
av kvinnligt slag, sett många av dom, i lördags gick en av filmerna
och ikväll går ytterligare en film med han. han är överallt! sen är
frågan. gillar jag honom trots att filmerna han är med i kanske inte
är så underbart bra? svar, ja. han är charmig på någe fågel liknande
sätt. på andra fronter så har jag börjat kolla väldigt mycke på senaste
säsonger av SNL (Saturday Night Live) , jag tog avstånd från det hela
efter att alla mina favoriter slutat ,men nu tror jag att jag lykats fått
5 nya skådespelare från serien som jag verkligen gillar och som fått
mig att skratta till och de fem är
1. Will Forte
2. Bil Hader
3. Kristen Wiig
4, Kenan Thomson
5.  Andy Samberg (mycke för hans skumma låtar)

Och ni som inte har en aning om vad jag snackat om i detta inlägg
här är något för er:
Dagens mat tips,
Bröd med ost (Bröd, smör ,ost ,gurka)
steg 1. ta bröd
steg 2. ta smör och bre det på brödet
steg 3. Hyvla ost, två till tre skivor
steg 4. skär två skivor med gurka
steg 5. lägg osten på brödet, se till att så mycke ost som möjligt
täcker ovansidan
steg 6. ta de två gurk skivorna och lägg mitt på brödet
Steg 7. serveras med mjölk, vatten, dricka eller vin eller pucko, eller
festis.. eller kaffe.. eller te.. eller apelsin juice.. ja ni gör som ni vill

OBS! Gurka, smör och ost är frivilligt att ha på, går även med andra
ingredienser. smaklig måltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0