försökte



Gud, jag försökte verkligen den här gången
jag la ner energi.. jag slet ut mig själv.. jag gjorde
mitt bästa.. jag har tänkt och jag har övervägt.. funderat..
jag har vägt dåliga mot bra saker. jag har mått illa, dåligt..
blivit arg på mig själv.. näst intill hatat mig själv!! jag orkar inte
mer!! jag orkar inte!! ORKAR INTE!!! hur mycke man än försöker
så blir det bara fel.. och jag ger upp.. men jag vill ändå stå för att
jag verkligen försökte dne här gången.. men nej
jag orkar inte, lyckas inte.. jag kan inte!!
men idag.. ikväll försökte jag ..trots fiaskot som blev av det hela
denna kväll.. åter igen.. försökte jag hitta på mitt eget språk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0