jag var..



Jag var trött.. helt slut efter helgen. Helgen tog min hjärna
och den tog min lever, och slängde dom nånstans på
göteborgs gator. men roligt hade jag.. värt? absolut!!
Men straffet blev inte nådigt. igår låg jag i sängen när jag
kom hem, kollade på film efter film och själv dog en aning.
Men jag var tvungen att vila. trotts att jag var zombie så skulle
jag upp kl halv 7 idag. Halv 7.. den tiden har jag raderat ur min
klocka. men jag hade en plan! jag skulle lägga mig tidigt som
en unge på dagis. jag skulle sova ut och vara som en ny prins
på morgonen. Jag la mig i sängen för att sussa runt elva tiden.
jag somnade runt 4 tiden. klockan halv 7 ringde min "väckar klocka"
och jag trodde att om jag öppnar ögonen för fort så sprängs halva
mitt huvud och jag blir blind. men jag lyckades. och jag släpa mig
till toan, dusch, borsta tänderna.. mer än så orkade jag inte.
sen släpade jag mina fötter, som vid detta lag vägde runt två ton styck,
mot min bil.. lite skön musik och en cigg fick mig att vakna till och
iväg bar det. Och ja, jag höll mig vaken hela dagen! är stolt och nästan
lite små imponerad av mig själv. dagens seger i ett nötskal..
Nu blir det att hålla sig vaken fast man vill sova. upp igen samma tid
imorgon. Men det känns bra! väldigt och jag är nog inte så pantad i skallen
som jag alltid trott. jag förstod vad gubb-fan snacka om! hejja mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0