jasså?



Jasså? klockan är halv fyra och här sitter jag och lyssnar
på gammla hassan program? är det vad man ska göra om
man har blivit sjuk? nej fy.. vad håller jag på med..

Tankar om att införskaffa en ny badboll.. den gammla badbollen
fick en tragisk död förra året.. inget man orkar tänka på nu.. usch,
Men en ny badboll att studsa runt med skulle sitta fint nu till juletid
så man får något annat att tänka på.

och för er alla knasputtar där ute som inte gillar billys pan pizza!
jag lider med er.. det gör jag. den jävla pizzan blir man fan trött på
redan när mans toppar in den i micron... men men

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hej, svara gärna på frågan i bloggen :)

2008-11-24 @ 03:26:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0