skakis skakis



Jämt, har jag blivit skakig. Jämt jämt
redan som liten knodd blev jag som
ett asplöv i hård vind så fort jag skulle
till att skriva prov eller nån form av upp
skrivning. Eftersom jag inte längre pluggar
så har jag sluppit den darrande handen och
"the klump" i magen. Senast jag var i det
tillståndet var när jag skulle göra uppskrivningen
till körkortet. och trots att det gick bra så längtade
jag inte till nästa gång jag var tvungen att visa upp
mina kunskaper. Men idag fick jag åter igen sätta
saker jag "lärt" mig på prov och uppskrivningen
var ett faktum. Ännu värre blev det när jag svarade på
alla frågor och märkte när jag var klar, att det hade gått
runt 5 minuter av den satta halvtimmen vi hade på oss.
Och jag blev mer nervös än en skinhead i harlem..
hade jag svarat på allt?. ja? hade jag läst igenom allt?
vet ej! men med skakande ben lämnade jag rummet
med minen som antagligen visade hur pass borta jag var.
I morgon faller dommen. Så "the Klump" håller mig nog
sällskap ikväll och kommer antagligen slås med mig
om fjärrkontrollen och dricka upp mitt kaffe.

På andra sidan nyheter så regna det idag.
höll på att klippa tre roliga cyklister som tydligen
inte har en sysning om hur man beter sig i trafiken.
som tur var hände inget och alla överlevde.

imorgon blir det upp tidigt igen. men är förvånad över
hur lätt jag tog mig upp imorse med tanke på att i måndags
morgon så kunde jag lika gärna blivit dödsföklarad för
mitt tillstånd och mitt uppträdande.

Karate är inte så tufft

och på tal om bläckfiskar så är jag lagom mör i mitt öra
Ett litet slagsmål förra helgen resulterade till att min töjning
i örat trillade ut. dumt nog väntade jag fyra dagar innan jag
skaffade mig ett nytt, och så klart hade det vuxit ihop lite
(inte helt) så jag tänkte att det inte var något problem.
problemet kom när jag i min hast tog en töjning som var
2mm större än det jag hade innan, och med kraft så körde
jag in töjningen i det ursprungliga hålet som var grymt för litet.
gjorde det ont? svar: ja
Blödde det? Svar :ja
Skrek du? svar: nej
Gjorde du något ljud av choken? Svar : ja
Vilket ljud? svar: skulle likna det med en blandning mellan
två hamstrar som sätter i halsen samtidigt och en zebra
som spyr ut en vattenmelon

MEn men, nu är det lite större och det had ejag ju ändå tänkt
göra. dock inte på det sättet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0