Som i en film



Sist jag åkte i min bil så lyssnade jag som vanligt på
musik, en skiva jag och mitt ex brännde när vi skulle
på roadtrip fram och tillbaka från sthlm. på skivan fanns
låtar jag gillade, låtar hon gillade och låtar vi gillade.
sisst jag åkte bilen så var jag deppig och inte på humör
för något annat än min musik, så som i en film så knäppte
jag ut skivan och slängde ut den genom fönstret i farten.
detta var dumt eftersom jag nu måste göra mig en ny skiva.
men denna skiva ska bli "the ultimate åka bil skiva" . då är
frågan. vad finns det för bra "åka bil" låtar??
ska man välja blandat eller kanske bara hålla sig till klassisk
rock. ska man ha bara det man själv älskar eller ska man kunna
lyssna på skivan med fler i bilen? så vad för musik är bra att köra
till? vilka låtar blir man pepp av så man inte kör ner i diket eller kanske
in i skogen där man råkar klippa några harar o rådjur... svårt sånt där
svårt är ordet.. ordet är svårt.!

Kommentarer
Postat av: Linda

Eller så skaffar man sig en USB-stereo.... och får plats med MASSOR med musik, sååå bra så. Och så väldigt enkelt att byta ut det man inte gillar. Älskar min lilla bilstereo. =)

2008-11-27 @ 19:16:58
URL: http://lorei.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0