tanke så där



så där lite tankar på nattens vis
har ni nån gång bara tagit upp något i handen
sen suttat i väg den saken ni hade i handen så
långt in i skogen ni bara kan?

Är inte lycka att vakna tidigt en morgon när de tär vinter
och snö ute. man vet att rör jag mig utanför täcket så
får jag frost på mina kropsdelar. och du vet att du inte
behöver gå upp! då får somna om! wiieee!

Visst är det kul när man är sugen på något gott
och när man väl öppnar kylen så har man något gott
som ligger där och väntar på en

Tycker itne ni peter pan verkar lite för självgod?
dåligt inflytande har han också. fy på han!

Ibland är det kul att sjunga så högt så det står
härliga till ,sen sluta sjunga och tänka på om nån
annan nyss hörde hur man tog i och vad dom tänkte?

Visste ni att en björn har ingen som helst användning av
en Matte C bok. så det är ingen idé att ge en björn nått
sånt till julklapp

Om man ska ge någon som man inte tycker om så där
jätte mycke en julklapp så kommer här tre bra saker ni
kan ge honom/henne , smarta pressenter som hintar
men inte visar fullt ut erat hat mot personen i fråga

1. Tandkräm (tråkigt att få i julklapp, antalgien äger
personen redan sin egen tandkräm, samt det hintar
om hur dålig andedräkt människan har)

2. En cd skvia med Carola (ja kanske lite uppenbart
vad man gillar en person om man ger den en carola
cd, men man kan spela dum o säga "aha, jag trodde
du gillade sån musik" du kommer förhoppningsvis
aldrig mer behöva köpa julklappar till den personen
igen!

3. Ett skärp som är på tok för litet (elakt jag vet.
men det brukar ta skruv. viktigast är att du väljer en
storlek som inte är allt för liten men som människan
isig inte har en chans att komma i. sätter psykiska
spöken i huvudet på ditt offer i flera månader och
julmat och julgodis kommer tas avstånd ifrån)

nästa gång ska jag ge några bra tips på julklappar
man ger till sina vänner som man är för snål för att
köpa bra saker till.  go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0