Truck, trött och tönt



Truck truck truck, körning, det gick bra. nästan lite för bra.
tycker itne om när skaer går för lätt. då känns det inte värt.

Nu är jag slut, är så trött men för trött för att sova. och jag orkar
inte sova nu. det är ju natt, och det regnar inte. så jag vill helst
av allt sitta på en stol och röka slut alla mina cigg medans jag
lyssnar på gammal musik från 70 talet.
Igår när jag gick en liten kvälls promenad så såg jag något som
jag inte sett på ett bra tag.. var det två sälar som spelade fick pingis
medans en fet unge stod och tog kort p ådet hela med sin mobil?
Nej
Faktiskt inte. jag såg en räv, och nej jag fångade inte den och blev dvärg
och gjorde en sång om den. nej nej. jag såg en räv. och det roliga var att
det tog ett tag innan den såg mig för den var inte mer än 4 meter ifrån mig.
den var stor och ahde massa päls.. inte så stor att jag tror räven skulle vinna
en fight med en komodovaran. Men den var vacker, inte vacker som en
is kall öl på en varm sommar dag. men fin var den. och det vände sig om och
kollade på mig , och där stod vi och nästan psykade varandra ett bra tag. den
rörde sig inte, och jag stod stilla även jag. Räven rörde sig så lite att jag för
ett tag nästan trodde han skulle komma fram till mig och ge mig en snyting
för att jag stod och glodde på honom. men han sprang in i skogen , fort som fan
efter ett tag. jag följde inte med honom, ett så hade jag inte skor som jag ville
gå i skogen med, två han frågade inte om jag ville följa med och tre jag har
igentligen inget i skogen att göra på natten.

Andra saker i görningen. Göteborg på fredag, ska bli grymt skönt att återigen kassta
loss ankaret och segla mot sveriges näst största stad. träffa folk och bara
ha kul, kan behövas. är verkligen itne på topp nu för tiden, men det hör november
månad till.
Nu får det också vara nog med det vi i folkmun kallar väder. sluta regna!!! det regnar
och det är inge roligt för om jag går ut i regn så blir jag blöt! och det är mindre bra
vill jag bli blöt så kan jag lika gärna prata med nån som spottar mycke när han snackar
eller ställa mig i duschen.. eller gp på konsert. för vi vet ju alla att om man hamnar i
publiken på en spelning så lämnar man gruppen med mer dna än vad som finns
utsprett på the playboy mansion.. usch.. själv brukar jag stå en bit ifrån så man kan
njuta av musiken som spelas. vill inte lyssna på musik samtidigt som en blond kille
i Slipknot tröja lyckats preja in sin armbåga i mitt skrev och sen låst skiten så jag itne
kan ta mig därifrån. massa dumt ! så till nästa gång jag går på konsert och hamnar för
nära folkmassan så man lixom sugs in:
"sluta knuffas, det är musik och inte uppror, att slänga huvudet i handra huvud är inte dans.
och ingen uppskattar när långhåriga svettiga killar gör shampoo reklam-släng med sitt blöta
hår på dom runt omkring dem. Lyft inte upp folk som inte vill. Och säg inte varje gång bandet
spelar en ny låt "DET HÄR ÄR MIN FAVORIT LÅT!!" för alla låtar kan fan inte vara era favorit
låtar! så spar den frasen tills er riktiga favo låt kommer"

Nej för lånt inlägg igen.. skulle bara bli kort. men så kommer så klart något
i huvudet och så försvinner jag. tur jag han stoppa mig själv innan detta blev
mera onödiga ord.
nu ska det bli ett stort glas cola, en normal stor cigg! och en djup nästan liten
överdriven suck som ska betyda "ujuj det är en dag imorgon också"


godkväll på er där ute alla ni som har framtänder! och ni som inte har framtänder
håll i styret på cyckeln för fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0