alltså, ärligt?!



All kärlek till folk, djur och saker som väcker
en, men när dom väcker en som sover som
hade ställt in sig på att sova nån timme mer,
och tack vare det brutala uppvaknandet inte
kan somna om.. ja dom borde brinna i nån
av helvetes eldar!!.. kanske inte den största..
men ändå! eld !!
Jag fryser i hela kroppn, vett att ta på mig mer
läder har jag inte, även fast jag till o med nyligen
hade stirr tävling med min morgonrock, dock
vann inte jag den tävlingen och min kropp
fortsätter frysa, ni på ett nästan behagligt sätt
för man vet att hur mycke man fryser oc hur
kallt det än är så kan man alltid slänga sig i
sängen och dra täcker över huvudet igen..
men livet är inte en sån vacker lite frukt idag
neeeedå..  för jag är minann rök sugen, jag vet
jag vet jag vet. friviligt! men det är fan att äta
godis också, så den som klagar på en rökares
gnäll om att det är kallt att gå ut o röka får i sin
tur inte klaga "åå vad godis sugen jag äääär"
friviligt är det även att färga håret, ha linser, åka bil
gå gymnasiet, äta vitaminer, träna,va ihop med
idioter,supa sig full,spegla sig,se reklam och gå på toa..!!
man kan fan hålla sig tills det spricker och se vad
som händer!! så sluta se ner på mig för jag mår
lite så där "mysdåligt" över att de tär kallt och jag är
rök sugen. annars är jag glad idag

ska klippa mig, woho
"woho".. varför skriver jag ord som jag knapp använder
i verkligheten.. borde skrivit.. "jippeledii" , yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0