can you spare a penny?



yes det kan jag, efter att ha stor städat så är jag nu förmögen i små pengar
och efter att ha ränkat ihop allt så har jag 367 kr i små mynt, (1kr 50 öre)
inga stora valörer i sig, men blir en hälig krogrunda tillsammans!
sen om man ska ta med sig alla små mynt i en pengapung och se lite
elegant ut eller o mjag ska växla det hela innan jag handlar för det är
ju ett senare problem. 
skönt med snabbare internet, slippa få venen vid pannan att brista varje
gång man ska se en film på youtube eller öppna en sida på nätet
samt andra saker blir lättare också

Nu är det musik som gäller
Disturbed, Ill nino och Oomph! ska få peppa upp mig innan träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0