Classic Rock Kväll

Yes
efter en dag av möten på arbetsförmedlingen
fika i några timmar och träning är jag mör i
hela kroppen, och har varit sugen på något
hela dagen, yes något som vi alla blir sugna
på med jämna mellanrum, då snackar jag inte
att klättra upp i träd och smeta in sig med mjukost
som man sen låter droppa ner på folk som går under
en själv. och nej jag snackar inte om att rida en häst in
till en ny stad och säga med viskande röst
"there is a new sherif in the town now" , nepp
jag snackar så klart om ett stort glas vatten och sen
Pink Floyd, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Aerosmith
Deep Purple, Queen, CCR, Lou Reed ,The Who, David Bowie
T.rex, Whitesnakes, Buffalo Springfield, Greatful dead, heart
Lynyrd Skynyrd, Janis Joplin, Jefferson Airplane, steppenwolf,
the doors ,van morrison, the eagles,eric Clapton, black sabbath
bob seger , jimmy hendrix .mfl
yes classic rock kväll för hela sl.anten. alla klassikerna och
oförglömliga hits. Om ni själva inte gjort det än så rekommenderar
jag det starkt. mycke musik och mycke bra är det!
Mer vatten och mer rock till folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0