Efter tolv gnäll?



Kanske någon kan förklara för mig varför man inte
får ha solglasögon när man är utomhus och det
råkar vara sol ute. jag är en vanlig liten pojke, som
en dag vill bli en riktig pojke , hehe , och jag har vanliga
små ögon som många andra har, så jag är inte extra
tålig mot solen, dock får jag massa komentarer vare
gång jag har mina solglasögon på mig, hur kommer
det sig. ser jag folk med solbrillor ute när det är stark sol
så komenterar jag inte det. träffar jag vänner med brills
så tänker jag inte ens på det, men när jag har det så
är det tyldigen väldigt viktigt att kommentera det hela

Och kan någon förklara för mig, har sverige fortfarande
högertrafik, eller är det något vi ska ta bort i vårt avlånga
land? Jag undrar mest för att idag såg jag två bilar köra
på fel sida av vägen. Tur som var ,så blev ingen skadad
och inget verkade hända.

Och kan någon förklara för mig varför cigaretter måste
vara så jävla dyrt? va glada att vi röker, då minskar
befolkningen och det blir fler jobb och lägenheter åt er
som inte röker! Samt att ju mer cigg vi konsumerar desto
bättre är det för sveriges välfärd.

Och kan någon förklara för mig vad dom små plastgrejerna
som sitter på slutet av ens sko snören heter?!

Och kan någon förklara varför Anna Skipper fortfarande får vara
med på tv?!

Och kan någon förklara varför tv programen verkar ha blivit grymt
mycke dåligare på bara några år?!

Och kan någon vara god att förklara varför barn måste peta i
näsan när dom är på bussen?!

Och kan någon förklara varför munnen får fnatt när man dricker vatten
och har ställt in sig på det är någe annat, som sprite eller vodka??!

Och kan någon förklara varför blandbanden är utdöda?

och till sisst! kan någon förklara varför människan är det
ända jävla djuret i världen och i historien som tillåter
Julia Roberts fortsätta göra film?!?!
Snälla, sätt henne på en stolpe ute i havet där hon
får tänka på alla filmer hon förstört som kunde vara bra.
usch! Fy på dig, förstår varför hon blev den mest betalda
skådespelerskan i hollywood, för om hon fick massa pengar
så behövde hon inte vara med i massa filmer!



Jag fryser! kan någon förklara varför jag gör det när jag
har fönstret stängt, och en björnpäls över mig?!
(okey,det sista var itne sant, men fönstret är fan i mig stängt!)

Kommentarer
Postat av: anonym

haha, du e rolig du!

2008-10-08 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0