gilbert grape



NAtten är varm, men jag vet att om jag öppnar fönstret så
kommer istappar bygga på under näsan och hakan på mig
Dricker en cola och ser på Gilbert Grape, något jag velat sett
ett tag, lugn lugn, jag ahr sett den förut. det här blir min
5:e gång jag ser den, och första gången jag ser den själv

Lite tankar o sånt denna kväll med
men det är coolt, det känns som jag
fått en helhets bild av allt vilket gör det skönt

Jag tror inte jag tycker killar ska ha sånna där hattar
, sånna där hattar som alla springer runt med nu
vanliga kläder har dom ,sen hattar så¨det nästan ser läskigt
ut. lite Jazz hattar, för justin timberlake hade det i nån video?
okej, om man har kostym och klädsel som klär hatten och
att du faktiskt är jazzmusiker så kan ni väl få ha det
men om ni ska ha sånna hattar till vanliga adidas tröjor och tajta jeans
neeej, nej nej.. bara jazzmusiker och privatdektetiver som får ha sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0