insomnia


Har haft väldigt svårt att sova senaste tiden.
och när jag väl somnar sover jag bort dagar.
I natt hade två problem att somna, men lite
mysiga och härliga sms gjorde natten lite
bättre. Idag har jag slagit på stort. kommer
bli full som en kråka i tokyo! kossta på mig
lite yum yum på systemet och ikväll blir det
att göra staden osäker!
låt oss supa tills vi inte känner känslor längre.
det är någe jag alltid varit bra på. hejja mig
eller inte. men vad ska man annars göra?
orkar inte börja sticka fula tröjor.. eller börja
med att föda upp ekorrar..

Nu, musik! på full volym, högt och bra, argt och snällt!

Hoppas på mycke ikväll.. hoppas på mycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0