Jag är så jävla klantig!



Bakis.. så jävla bakis.. så klantigt jälva bakis..
Jag visade för några timmar sen hur klantig jag
kan vara. Jag är itne den som brukar slå mig, jag
är en rätt försiktig människa på det sättet. men för
några timmar sen så visade jag hur pass klantig jag
kan vara. Detta jag gjorde skulle ha passat in i en slags
komedi serie, för det måste ha stt roligt ut.. Here it goes..
Vaknade vid 6 tiden och var otroligt törstig.. gick upp och hämtade
vatten i en flaska. Satte på filmen "kung fu panda". Drack mitt vatten
och när filmen & vattnet var slut så såg jag lite på Dr Phil (big mistake)
Och det är nu historien tar fart! Jag lade mig på "fel" sätt, ni vet om man
är van att sova med huvudet åt ett vist håll i sängen så är ni vana att ha fötterna
på ett håll i sängen också. Jag lade mig på det ovana sättet, alltså med huvudet
där jag vanligtvis brukar ha mina fötter. Detta var ett dåligt val, speciellt när man är
så pass bakis som jag lyckades blir, för jag somnade och vaknade lite halvt som halvt.
Jag visste att vattnet i min flaska var slut och jag kände törst efter mer, så jag låg ett tag
lät rummet snurra och sen skulle jag samla ork att ta mig upp och hämta vatten. och ni
vet hur jobbigt det kan vara att ta sig upp från en liggande ställning när man är "en fallen
krigare" Finns två sätt man brukar använda vid sånna tillfällen. ena är att man sakta drar
sig upp, likt som att man reser sig från de döda för att sen halta till köket och hämta vattnet.
Det andra sättet är att samla all sin kraft i hela kroppen, sen slänga sig upp likt en ninja
som anfaller, för man vet att om man inte tar i så kommer man aldrig upp. Jag valde det
Ninja stilen...  Så där låg jag i min säng, helt fel och helt bakis, jag började samla kraft att
slänga mig upp, gå till köket, fylla på vatten för att sen slänga mig i sängen igen. Jag kände
att jag skulle vara tvungen att ta i mer än vanligt vis, mina tankar började samla sig och
jag gjorde mig reda att snart slänga mig upp. Nu visade sig att jag var så bakis och genom
att ha lagt mig på fel sätt så hade jag totalt missuppfattat mitt liggande läge i sängen, så när
jag slängde mig med all kraft upp ur sängen så tror jag att jag ligger i sängen som vanligt,
men nu var det andra bullar. Så när jag slängde mig upp så slängde jag mig rakt in i väggen
jag har sängen står emot , en stor duns hördes och ett "aaj!!" .Likt en sten föll jag ner mot
sängen igen med kraftig smärta i ansiktet och benen, dom ställena på min kropp som tog
mest stryk i krocken. Jag låg i sängen ett bra tag och kände mig som den mest idiotiska
människan som någonsin slängt sig upp ur en säng. Jag skäms lite fortfarande och
min näsa är fortfarande öm..


Så tänk på det gott folk, att är ni bakis, har er säng mot en vägg
och ni ligger på ett nytt och ovant sätt. tänk er för innan ni ska slänga
er upp för att hämta vatten, annars kanske ni slänger er handlöst in i en vägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0