Jeg er sö siiig jöst nö



verkligen, är så seg att jag inte ens orkar
läsa vad som står på min data skräm
vilket gör att det jag läser ser roligare ut
än vad det igentligen är
Bra dag ,Braa dag
Fika på stan med folk, grymt gott med kaffe
Sen, klippa mig, nu ser man ut som folk igen
hejja hejja!
Sen hem, sen får man ett samtal som pågår
väldigt länge, var ett tag sen man prata i
telefon så länge, men var massa kul
och var ett bra tag jag skratta så mycke, kul
att prata om allt men inget alls, då kommer
man på mest roliga saker att säga
ska man ge sig faan på att prata om köttbullar
så tror jag inte humorn blir allt för hög. mycke
för att ämnet är så bestämt, så det är därför
jag tror politiker inte skämtar så mycke eftersom
på deras debatter så är deras ämnen som dom
ska prata om så bestämda i förväg. stackars satar
Helg snart, blir öl sprit och gott sällskap. ska bara
,ska bara.. sträcka på mig. ooooooo, svårt att göra
det ljudet man gör när man verkligen sträcker ut sig
ordentligt via telefon utan att det låter som något
helt annat. testa själva!  Plus jag van en diskussion!!
mot en tjej!! wieee sällan vi killar lyckas med sånt!
Men efter lite vädjande så fick jag vinna en mot Tanja
tack Tanja, du är inte riktigt klok du! haha

Nu blir det mat, något jag glömt bort idag totalt
och det vet vi alla är DITT fel!

och nu ska jag röka, har inte många cigg kvar
hoppas dom räcker.. för vi vet ju alla att det är
DITT fel att dom snart är slut

Och det är ju som alla vet DITT fel att jag kommer
frysa öronen näsan och självförtoendet av mig när
jag ska ut och öka pulsen.

dagens dikt! :

"Landet på en kotte är sällan något stort
 Men den som bygger en flotte får aldrig slå rot
 Och om man är en gräshoppa i en liten geggig sjö
 Så borde man äta en kaka och dö
 Livet rullar fram, och framtänder rullar bak
 Här sitter jag på din arm och inte på ett flak
 Kaniner viskar i mitt öra och träden ramlar omkull
 Gud va skönt med sommar så jag får ta fram min kastrull!"

Kommentarer
Postat av: MEGATRON

Hahaha du är inte riktigt klok tobias FnIzZ

2008-10-10 @ 01:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0