Kliar



Hatar när det kliar, det är visserligen skönt när man gör
något åt själva klådan, men innan.. och det värsta är när det kliar
i ansiktet. Man är rädd att man ska riva upp ett sår och folk ska
tro man våldfört sig på katter eller nått annat mindre djur.
Nu kliar det på min vänstra näsvinge, jag vågar inte ta i för
kung o fosterland, så jag blötte hela näsan i vatten och lixom
föröskte gnida bort klådan, det gick inte.
Då tog jag ett blött papper och tryckte mot näs vingen
det gick inte
Nu blev jag arg, så jag drog sakta min nagel mot näsvingen
det gick inte
vill itne klia hårdare. är rädd att näsan ska gå sönder och det
ska se lustigt ut.

Det är även jobbigt när det kliar under ens fötter, speciellt om man
nu är lite kittlig där. varje gång det kliar under mina fötter så förösker
jag tänka på andra saker. typ.. Roadkills.. Vattenpumpar.. Luftballonger
och ibland, men inte ofta Legoland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0