Lilla Planet som inte kunde flyga



NEj fy, nu är det snö and shit, så vad gör jag. jo jag drar
mig upp i landet, imorgon far jag till Borlänge. ska bli massa
spännande. men mest ska det bli spännande.
Gårdagen var fylld med alkohol och fika med zandra, underbart
att få träffa dig, bla bla bla o nått snällt. nej men det är skönt att
se folk som flyttar från staden fortfarande är sig lika när dom hälsar
på igen. Bra det,.
Imorgon ska det även bli Nachoburgare, något som blivit Tanjas Fetish,
får se om jag är lika lättroad av en hamburgare med nachos.

Fika idag, härligt härligt. får fan itne nog av fika. Sitta med en kaffe i timmar.
Och det är härligt att sitta med folk,snacka oavbrutet och ändå inte komma
fram till något alls , underbart

Kvällen.. uj. ska upp tidigt imorgon, måste ju hinna fixa till mig innan the tåg
lämnar örebro. Så det blir allt att sova tidigt. typ runt 01 snåret.

Och i övriga nyheter har jag lyckats rammla omkull två gånger idag, båda fallen
skedde i skenet av 10 minuters mellanrum, de ni.

Jag vill ha en giraff.. en stor fin och präktig.
då skulle alla som såg mig säga "kolla,det är han som har en egen giraff"
det är något jag skulle må bra av i dagens läge tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0