Livet är vad det är


Man vet aldrig vart man har folk och det är både
bra och det kan göra en nervös.. Som vanligt vid
den här tiden så känns allt verkligen hopplöst och
jag börjar tappa lust på det mesta. Såg film idag,
besvikelse, så jag såg en annan film, De Misstänkta
uj vilken bra rulle, klassiker.  Nu blir det att se massa
south park avsnitt, sen kanske jag ska orka mig att se
ännu en film(är så bra att se film när man inte orkar annat)
Imorgon blir det fika, och till helgen blir det äventyr (äventortyr)
I borlänge där jag ska hälsa på Tanja och hennes GH. Blir
även Tattoo mässa, spännande och roligt kan man nog säga.
Skönt att komma ifrån denna stad med folk som har en tendens
att köra upp sina huvuden i deras arslen och sen tro på allt
skit dom själva spytt ut. Men jag har slutat brytt mig ändå, och
jag vet det är för det bästa. Sjukligt beteende är något jag är
så trött på och det verkar vara en regel att vissa verkligen går in
för att vara "som dom är" . Men ju mer man håller sin distans och
ignorerar detta sorgiliga skämt till folk , ju mer kan man fokusera
på bättre saker.

Andra nyheter så kan jag medela att jag har verkligen börjat fastna
för sånna där små saker.. ja ni vet.. sånna där man använder till..
ja jag vet inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0