Ni vet.. en sån där..



Ni vet en sån där dröm, en sån som känns så otroligt
verklig. En dröm som kan få dig att må bra eller må skit
en hel dag. När du vaknar är du nästan övertygad om att
drömmen var verkligen. Drömmen har satt sig lika starkt
som ett minne i ditt huvud, och du kan inte bli av med den.
Du går runt hela dagen och tänker på om det du drömt har
hänt eller om det bara var en dröm. och om det var en dröm
vad ville den säga? Varför drömmer man så?.. varför kan vissa
drömma vara så värkliga, jag var övertygad när jag vaknade imorse
att allt min dröm sa hade hänt. Jag blev förvirrad och nästan rädd.
Det tog ett tag innan jag misstänkte att det var mitt undermedvetna
som kanske spelat mig ett litet spratt. Efter 5 glas med kallt vatten
och lika många glas med vatten i ansiktet så började jag komma in
och tillbaka i verkligheten igen. Men det var flera minuter jag skakade,
oron tog vöer hela kroppen, hade det hänt? hade det hänt? och om det
hade hänt, vad skulle hända nu? Skulle jag göra något åt det eller skulle
jag låta det vara. Tankarna om drömen ville säga mig något speciellt , har
varit kvarhela dagen med mig. Och jag har funderat och tänkt om det här är
något jag bara ska slå bort, eller om jag kanske ska ta det på allvar. Vilket
fall så hoppas jag inte att drömma så verkligt igen på ett bra tag,

Kommentarer
Postat av: Jhna

Jag hade också en sån dröm inatt. Fy fan vad jobbig den var. Så jävla verklig och kändes som en evighet.

2008-10-23 @ 21:12:47
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0