No sleep


ja så kan det allt vara.
Gudfadern är en av mina favorit filmer och man kan
ju inte bara se ettan och sen sova, nee. man måste
ju se tvåan för den är ju minst lika bra. så klart är ju
filmerna runt 3 timmar var så när allt var klart var klcokan
halv 7. och  jag skulle upp vid sju ändå. så varför tortera
sig själv gneom att bara sova en halv timme. Några avsnitt
av south park höll mig upp lagom tills jag likt en zombie
tog mig till duschen, när jag borstade tänderna och såg mig i
spegeln så var det inte en människa som titta tillbaka, nej.
Det var ett monster. Skäggig, blå runt ögonen och inte allt
för fager. Jag orkade inte göra så mycket åt mitt yttre. tänkte
att en snabbis på stan inte kräver det. Väl på bussen till stan
möter man så klart 3 kompisar som alla vill komentera hur
död jag ser ut att vara. Jippi!.
Men allt gick bra och träffade en trevlig prick när jag vänta på
bussen. sällan folk man inte känner kommer fram och erbjuder en
cigg istället för att fråga om man har en till övers. men denna
tjej ville inte ha "en" cigg kvar i paketet när hon nyss köpt ett nytt.
vet hur det känns! jobbigt. men gratis cigg är sällan fel så jag
tog emot och var glad.
Nu blir det att sova.. äntligen!
eller.. kanske jag ska se gudfadern 3 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0