Skriva av sig time!



Lägg ner era böcker ens tund och lyssna på mig
små barn..
Nu är jag trött, men inte trött på det sättet ni trot
jag är trött, men ändå jävligt seg.
de ni!
Vill skriva av mig, men känns som svordomar
och elaka komentarer bara kommer åka ruchekana
ur min mun då.
När man var liten så var man cool,
man var kort och full hela tiden
för det är vad små barn är, fulla små människor
pratar slödrigt, vinglar omkring, frågar saker som
ingen fattar något om, samt drägglar, spyr, fiser och
rapar bland folk. samt att helt plötlsigt är dom däckade
ligger helt menlösa, sen kan dom börja gråta utan
nån anledning alls och andra stunden så skrattar dom
sina små kalle anka tofflor av sig.

Sen blev man äldre. typ nått år. helt plötsligt var man
inte längre söt. när slutar barn vara söta? när blir dom
ungar. steget att gå från bebis till barn är nog det värsta
som finns. värre än flicka till tjej, kvinna till tant, eller pojke
till man osv. för när man väl slutar vara bebis har du inte
längre sötheten hos dig, du är ett barn, helt plötsligt kan
vuxna skälla på dig när du gör någe dumt, det får dom inte
på ovetande bebisar, nej nej nej, fy och slag på snoken (näsan)
När man blivit barn börjar ansvaren, du ska helt plötsligt vara
bra på allt, du ska äga allt och allt du se tillhör dig.. du lägger
beslag p åaltl i din väg och allt du kan stoppa i munnen stoppar
du i munnen, även fast det itne är så mycke näringsvärde i sand
så fyller du ändå käften med skiten. Du springer runt, du slår dig,
du testar gränser. barn är som dumma killar o tjejer i förhållanden
Springer runt, har ignen anning om vad dom gör men dom vet
att dom vill det ändå (för han ääälskar mig sååå) och trots du vet
de tär fel så testar amn gränser, kollar ifall man bränner sig
kollar hur många kill/tjej kompisar man kan ha kvar , kolalr hur
länge man kan va ute utan att höra av sig, kollar hur mycke skit
man kan slänga på sin partner innan nån får nog. folk får nog
, föräldrar får nog. och vips så sitter du på ditt rum och skriker att
du ska rymma hemmifrån, längre en till ica på hönret kommer du inte.

Sen blir barnen tonårngar, då börjar skiten på riktigt, själva
övergången är lätt, du märker inte ens när du bli ungdom
helt plötsligt är du bara svettig överallt, grattis!
och hur den tiden är kan jag ta nån annan dag
tror jag fick ut lite ändå! godnatt och tänk på att om ni ska
skaffa husdjur, skaffa ett som lever!

Kommentarer
Postat av: the queen of the awesome awesomeness

Din blogg bygger upp världen på sanning

Jag skrattar högt, skra.. skra.. skrattar högt, högt.. skrattar högt.

2008-10-09 @ 02:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0