smöts!


jag har smutsiga fötter
eller ja itne lortiga som i att jag aldrig tvättat dom
den ställningen måste vara svår när man duschar
lyckas tvätta hela kroppen utom just fötterna
nej, jag ahr gått barfota hela kvällen, och nu är jag
smuttsig under mina fötter.

Det kliar på mitt ben
Det kliar på mitt ben, mitt högra ben, det ben
jag valt att använda mest i vardagliga livet.
ska jag typ försöka sparka något så använder jag
gärna mitt högra ben, ska jag försöka stå på ett ben
väljer jag nästan automatiskt mitt högra. och nu
just nu.. kliar det på mitt högra ben

jag är trött..

Kommentarer
Postat av: Olgi

HEEEJJJ! Var de där en dikt? :D

2008-10-22 @ 05:23:36
Postat av: Tobbe

vet inte, kanske ^^ hehe

2008-10-22 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0