Total trött i ett rum



Nu har man tränat, var skönt och jag ska iväg imorgon igen
mår mycke bättre av att få röra på mig, så slipper jag vara zombie
om dagarna, hoppas at tjag slet ut mig så pass att jag får sova ikväll
Carlos den nöten var försenad (1,5 timme!), men träffade en trevlig
människa ändå som hade problem med en maskin, "enters tobbe"
och fixar det. massa go tjej , kul med folk som har humor och som
inte är dryga. för det är många på gymmet. men men jag är inte där
för att träffa vänner, utan för att lägga kort så det gör det samma

Nu en dusch, sen en frukt smoothie till kvällsmat, mums mums
ikväll blir det ananas, banan och jordgub, oslagbart!
sen har man nu massa roligt att se på ikväll, kommer nog
bli en uppesittarkväll igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0