Typsikt eller vad?


Man vet man ska sova. man måste sova, man vill inte
bli tagen för en levande död när man ska upp tidigt på
stan nästa dag. Men neeeej. När man väl måste sova,
när man väl måste upp tidigt så har sömnen tagit semester.
Och man tänker för sig själv "jag ahr nog aldrig varit så här
pigg, som jag är nu i hela mitt liv!" damn it! gör jag det bättre
att sätta på Gudfadern, en tre timmar lång klassiker för att
själva mig komma till sussa land? nej så klart blir jag ju fast
vid filmen och tankar om att hålla sig vaken hela natten, göra
det jag ska , åka hem och sen krypa ner och se på gudfadern II,
börjar röra sig runt i huvudet mitt. Men jag vet hur det blir, kommer
vara galant pigg fram till klockan är runt 5 - 6 , sen kommer varje
ögonlock väga lika mycket som Anna Book, och jag kommer
falla i dvala liknande sömn och vakna framåt eftermidagen.
Så nej, försöka sova... Vill inte. eller jag vet vad jag vill,. men det
kommer inte slå in närmaste timmarna. Kanske kaffe kan hjälpa mig...

hoppas ni alla sover gott där ute!

Dagens grej:
top fem saker som inte rimmar på "Flygplan"
5. Stekpanna

4. Karusell

3. Bok-klubb

2. Trasselsudd

1. Julgran (shit.. det rimmar ju., )

Ny 1. Dunk (ni vet den där leken man lekte när man var liten och alla luktade bananskal )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0