unika bakelser



Nyss vaknat och oj vad gott jag har sovit!
denna natt hamnar lätt i top 7 av den senaste veckans
nätter när det gäller sömn!
dock känner jag att mer sömn skulle vara helt underbart
Sitter vid min nya fina dator och jag har ställt min "gamla"
och lilla skärm stå i soffan och ser ledsen ut
blir väl soptippen snart , hehe


inatt gäspade jag så pass hårt at tjag trodde min underkäke
skulle lossna och trilla ner på golvet. till min förvåning satt
den kvar efter jag hade vädrat halsen så pass mycke
som jag gjort.
Nu skulle det sitta fint med krubb! mums mums. kanske
en god frukt smoothie eller pasta


jag börjar blir trött på "ring och vinn" programen som har
torterat oss i några år nu. minns när dom kom i början
så var det nästan roligt, man kände sig smart som listade
ut vad svaret var och man var då under arton så man var sur över
att man inte kunde ringa! sen blev man en vecka äldre och insåg
att det var äckligt lätta svar och man var inget geni! man var en
lättlurad människa, nu vill jag bara ha bort det. sätt in något vettigt
och snälla låt människorna som är i rutan på dessa saker låsas
in på zoo eller något annat där dom kan få babbla på i ljusets
hastighet tills dom tröttar ut sig och kan anpassas att åter igen
leva i samhället. Ärligt! jag såg på något sånt där här om dagen.
fråga mig itne varför, men jag var tvungen att se, tvungen att se
hon som pressenterade "ordpusseln" , hon pratade så fort
och pratade så osamanhängande, hon pratade så gällt, och
snudd på hysteriskt. även om nån vann 150 000 kr så hade nog
hon varit den gladaste av de två som var emd i händelsen, jag fick för
mig att hennes huvudet blev större och större ju mer hon pratade på.
och det skulle ju va kul att kunna säga man såg det live i tv och slippa
få länkar på msn av sina vänner till youtube för att se det. men till min
besvikelse så var det ända som växkte min irritation på henne så
mitt finger letade sig fram till en ny kanal på min fjärrkontroll
 
Tobyout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0