vart?


Vart tog du vägen?
jag har letat och letat. suttit på en stol
och funderat ,vart du kan ha tagit vägen.
Kanske bara jag som är seg i huvudet
Kanske du drog för länge sen och jag
bara inte velat förstå det. Lura mig på det
viset. fy. fy på dig. men men vad är det man
säger What comes around goes around. men
ändå.. va surt. Om du nu verkligen är borta.
Men det visar sig, du kanske kommer tillbaka
men antagligen inte. varför skulle du? det är
inte roligt här längre. det är mörkt, och det har
blivit kallt. Lika bra att ta tag i saken och göra
något bra av det hela. Du kunde iafall sagt hejdå?
Men nee.. Jag får vandra vägen själv nu. tack för det.

På andra fronter så ser det mer ljust ut. dock är
jag förvirrad. vet inte vad jag vill, om jag orkar
kassta mig in i vad som helst. men när jag sluter ögonen
så är det ändå skönt att veta någon finns där ute som tänker
på en.. eller inte. kanske bara jag som lurat mig själv.

Nyheter:
Äntligen kom beskedet, det blir av. jag som var orolig
men ni behöver itne oroa er längre. November kommer
som lovat, efter sista oktober beräknas November månad
ta fart och hålla i sig lika många dagar som ifjol. Så det
blir 12 månader detta år också. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0