Billigt! billigt! billigt!!



Har ni nån gång varit väldigt sega i kroppen, det är jag nu.
Allt som en gång i tiden inte vägde så mycket.. typ fjärrkontrollen
Mobilen... strumpor... ja dom väger nu lika mycket som Indien känns det som!

Halsen har börjar "strula" igen och jag vet inte om det är så smart att röka ett paket cigg
för att dämpa smärtan, kanske får köra till med wiskey
Igår var en sån där dag då man höll igång hela tiden
Träffade Linda och följde med henne som psykologiskt stöd
fick en kaffe för det (tack!!) . Finns det något jag vekrligen gillar så är det att bli bjuden på fika.
Skönt att prata ut, Linda är vuxen hon, full vuxen , för hon ska snart ha bebis.
MEn sen kom det, kanten på hörnet lixom, när hon öppnar sin mun och säger dom väl valda orden:
"jag måste bara förbi H&M en snabbis"
Jag kände direkt hur blodet sa hej då till hjärnan och en blackout var inte långt ifrån
Men god vän som jag är så följde jag med... vi gick runt på H&M en hel jävla timme!
Kanske vissa tjejer tycker inte är mycket, men för vissa killar så är en timme på H&M
en månad i våra liv. Hur fan lyckas ni tjejer få "en snabbis på klädaffärer" till att bosätta sig i dom klädaffärer ni väljer gå runt i. Jag kände mig illamående och trött. Frågan "passar jag i det här/ Är den här snygg" kom fram flera gånger
och jag kände hur ironisk jag var när jag hela tiden sa "jag för fan, den var skiiiit snygg!!"
Men medans jag gick runt och pinades så slog en tanke mig, en tanke som slagit mig förut
har haft ett flertal kompisar och flickvänner jag tvingats gå runt med i klädaffärer
och jag har verkligen kännt mig som en blöt morot varje gång
och när jag ser mig omkring på alla glada människor som verkar trivas i "the hhouse of pain" som nu är kläd/sko affärer
så lägger jag ofta märke till att det är mer kvinnligt folk som verkar känna sig hemma där! Killkompisar eller pojkvänner vandrar med släpande fötter brevid som zombies. inte ett leende, alal ser ut som dom gjort prostataundersökning
Men jag kom på en idé!
En idé som kan hjälpa alla! Ni vet hur Ikea har boll & lekrum för barn som föräldrarna lämnar dom vid när dom går runt i affären och kollar
varför kan inte  klädaffärer ha "KILL-RUM" ?  Ett rum där flickvänner eller tjejkompisar kan lämna sitt manliga sällskap och få titta på kläder i fred, I rummet ska det finnas killsaker. kanske datorer med "WOW", eller Porr/motor/sport Tidningar, Tv spel, kankse en moppe som nån får meka med. Denna idé är väldigt smart enligt mig
och had ejag inte varit så lat hade jag försökt att genomföra den
men tyvärr inte.!  Men erkänn alla ni där ute, ett Kill-RUM skulle göra det hela lite lättare
För när ni tjejer frågor oss kilalr om "den är snygg på er/ eller passar er" så bryr ni igentligen inte om svaret. ni vill mest köra lite psykiskterror på oss, erkänn nu! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0