försökte..

Inte mycke man kan säga. ibland måste man svälja allt och försöka
.. det gjorde jag idag. efter alla tankar i huvudet från nattens promenad så bestämde jag mig
för ett sissta försök. men fick det jag fara bekräftat , klart det svider och klart det är åt helvete
men fick ett rakt svar..
sen vet man aldrig hur framtiden ser ut. troligtvis inte ljus...

Tränat idag och det var grymt skönt, dock glömde jag vattenflaska
så jag fick sno en cola flaska som nån dvärg hade glömt
sen fika, massa trevligt. Fika är bland det bästa som finns

Även så tror jag att ideér som kom frm från gårdagen borde sättas i görning
tanken är att man ska kidnappa världens smartaste och främsta forskare
sen gräva upp Bob Marleys Lik, sen återuppliva honom tille en zombie Marley!
sen göra ett nytt woodstock! och låta alla komma dit!
dock kommer säkert rökmolnet av alla som puffar på underkonserten göra så
de närmaste städerna runt festivalen kommer va glada i några dagar innan molnet lägger sig
men tänk vilka pengar som finns i det!!

ibland är man bara smart av sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0