God Morgon herr och fru inget alls

Åter igen vaknar man upp, kanske kunde ha skippat det hela den här gången dagen känner jag på mig inte har något positivt med sig. Kallt runt hela mig, kan vara för jag åter igen varit dum och sovit med fönstret uppe. Sneglar runt omkring och det jag ser är ett halv tomt cigarett paket, en tändare.. behöver jag mer idag månne? ja det är klart. jag behöver mycket idag. en hel lista dras igenom mitt huvud.. men jag är väldigt säker på att större delen av listan går till spillo och jag kommer inte få något av dessa önskemål uppfyllda idag men jag kan lägga mig i sängen igen och sluta ögonen och drömma mig bort.. drömma mig vidare till nånstans där jag kan orka vakna utan att känna behöver av att lägga mig i sängen igen..

patetiskt när ens täcke blivit ens fristad och det är sorgligt att jag faktiskt inte blivit kvitt allt det här men men.. jag antar att den smärtan är här för att stanna ett bra tag borde mer välkomna den, har gjort det förut kan göra det igen dumt att riva sin vägg , jag rev min i tron om att det kunde vara värt det, men hade jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0