haha haha haaa



Börjar må bra igen

That more like it!!

tydligen blev det oavgjort på fotbollen idag
vilka som spela elelr vart vet jag dock inte
tycker fotboll är rätt värdelöst .. fast inte jämt
något som är värdelöst så är det "bakgrunds dansarna" i tv3s underhållnings program "singing bee"
kan inte ens se programet längre för jag stör mig så mycke på eras trams, samt sångaren som ser ut
att bli märkligt upphetsad av sig själv och sin mic..
En sak till jag stör mig på , Anna Book , jävla påsk ägg! varför är hon överallt.. eller ja klart hon är när man är så generös med sin omkräts. men snälla sluta vara med i allt på tv, skriv en bok. bygg en hydda eller lägg ett pussel
förstör inte sveriges tv program . tack på för hand..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0