Jag undrar jag..



Har ni någonsin märkt att vad man än gör så blir det fel i vissa perosners ögon
Jag har försökt, och jag har försökt otaliga gånger att få sake roch ting bra
men inget hjälper.. jag har bara gjort fel
jag sitter och undrar nu, är allt mitt fel? är det jag som gjort att det blivit så här?

kanske ja..
frågan är man ska släppa taget totalt.. kanske är lättare
kul att höra att det är det man själv vill? vill jag det?
nej verkligen inte, väldigt roligt att höra det faktiskt
när man föröskt i evigheter för att få det bra..
men det går bara att pusha en person  so far..
men tydligen är ju allt på mitt ansvar

ta eget ansvar, de tär du som fått mig till det här!
jag varnade dig.. behandla inte folk som skit..
men du lyssnade inte
du säger du inte vill "tappa kontakten" men du har
inte gjort det minsta för att hålla kvar den
kan inte folk sluta skylla ifrån sig hela tiden
vet jag vet, det är lättare att skylla på andr aoch vägra inse att man själv kanske
bär en skuld innom sig.
de tär så lätt att säga "fine är det så du vill ha det"
när man vet innerst inne att man inte vill det, när man vet
att man inte gjort något för att förhindra det själv
att ändra sig hela tiden hör inte till dom saker som hjälpt
men jag är desperat.. verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0