kall promenix


Har vandrat.. genom hela örebro känns det som
och inte långt i från. började från svampen och avslutade på andra sidan stan
några km och mör i benen..  tyst från telefånen och förutom en dam på sin fula cykel så var det öde
kallt men ändå skönt. några cigg fick sätta livet så jag skulle orka mot mitt mål..
och tills slut så fick min telefån agera musik maskin... Pink flyd är aldig fel att vandra runt till
imorgon blir det att träna. ska bli skönt med tanke på att en dum förkylning gjorde mig
näst intill handikappad.
resten av veckan är oklar.. blir att träffa folk och fika, samt ett roligt stop hos ams
hade hoppats att promenixen skulle ge mer än vad den gjorde
men fick mycke tid för tankar and stuff. och det, det var väldigt bra..

btw, såg ett avhugget finger, det var äckligt.

nu blir det lite musik sen sömn
Nattinatt små barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0