lite nyvaken så där...


Tänkte igår att jag lägger mig och sover en rätt bra tid
men så hamnade jag i ett Q&A på sms som höll mig vaken
rätt länge. när jag väl skulle sova så var jag för pigg
men lyckades åka till drömmarnas land med hjälp av min vän
och tv serie "scrubs" undebart! längtar till nya boxen kommer så
jag får skaffa mig den! Nu väntar jag på linder ska vakna så vi
kan hämta min nya dator (om den kommit än) sen sätta ihop den
wiiieeee!!

Jag satt och tänkte på hus igår kväll
om jag skulle få pengar att köpa ett hus med låt
oss säga, 4 rum , 2 badrum, en källare , kök och stor altan..
hur skulle jag göra iordning huset. ett rum skulle så klart vara
sovrummet, en stor tv och en stor skön säng
nästa rum skulle nog få vara vardagsrum
soffa, ännustörre tv, kanske en bardisk skulle va mysigt
ett rum skulle ju få bli "baby" rum men så länge en bebis inte
existerar i mitt liv så skulle det få vara hobby rum. kan ha instrument där
datorer, kanske en liten studio skulle va kul
det sissta rummet kan få bli gästrum/ bilbliotek för mina dvd filmer
i källaren skulle jag nog ha umgåsrum/hemmabio
där kan vi ha en bar också, sen biljardbord, gammla arcadegame spel
samt till hemmabion så har jag massa roliga tv spel
varför vet jag inte, är inte mycke för sånt men har ju vänner som
kanske vill spela på deras besök hos mig.

ja tänk vad livet skulle vara fint och sweet om
man inte hade pengar problem, ska köpa mig
en trisslott idag och vinner jag inget så förklarar
jag krig mot gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0