Nu blev det kväller?

helt plötsligt var klockan massa
haft en rätt seg dag
men ändå har det hänt lite , besvikelse på posten .. (må vildvittrorna ta dom! )
och roligt besök, kul med knasiga personer ibland
sen lite sms prat, msn prat och så helt plötsligt får man ett samtal
massa kul att få prata och skratta med dig igen, var allt för länge sen!
Får se till det blir fler gånger och att vi ses snart!

Nu är det att se lite "vänner" och dricka en kall och mysig cola
imorgon ska jag fan ha datorn, annars så vet jag inte vad som händer..
ska springa runt och kladda pepparkaks deg runt om hela örebro!
varför göra peppakakor när degen är mycke godare?

*gäsp* ibland vill man bara sova bort en vecka eller två .

ett dåligt skämt hittade mina tankar förut när jag låg och kolla på tv
dock vågar jag inte skriva skämtet för det var för dåligt
så jag får dra till med ett super bra istället!

"Två personer stod och väntade på bussen
 En av dom hade på sig en mössa
 Den andra hade inte på sig en mössa
 Personen med mössan kollade på den utan mössa
 och sa:
 Du har ingen mössa på dig, vad ska jag kalla dig för nu?! "

hahahahahaha neee.. kanske inte?  ska nog ta och göra skämt som har en poäng eller två
fast ibland så hänger det hela på hur man berättar historier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0