Och så klart


Och så klart är det segt på tv, seg överallt!
Har suttit och raderad massa bilder från datorn, bilder som jag nog inte mår bättre av att ha kvar
för mycke minnen, och medans man rammlar runt bland dessa bilder hittar man bilder som man
verkligen inte vill ta bort..
Som tex :
              Arvika festivalen två tusen sex! så jävla fucking helvetes underbart!
Jag tyckte, det var väldigt , rrrroligt, att vara där, på arvika festivalen, två tusen sex, så att säga

Och sen var ju 2007 och 2008 så jälva underbart det med!

Sakanr arvika, saknar sommaren, saknar folket , lekarna och skämten som drogs
citaten som aldrig försvinner ur mitt huvud. Händelser på gott och ont som vekrligen är
minnen för livet. Men eftersom det inte har blivit inne att ha festivaler på höst/vintern
så skulel det vara roligt med en kryssning nu!

Nu ska jag se avsnittet av  "OZ" som jag somnade till förut
Dvd boxar är nog bland det bästa jag vet , när det handlar om materiella ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0