on the moon

Kl är snart halv 8 och det är söndag.
kvällen är mörk och rätt kall, dock känner
jag en viss ro när jag är ute och puffar på min cigg
lite msn och sms konversationer med roligt folk
känner mig trött har stor städat idag, fixat med soffa
and stuff, blev mysigt. kan ha bra film kvällar nu

Jag faller i tankar konstant varje söndag över just
att folk gärna är hemma och tar det lugnt, en hård
vecka har gått och nu vill många bara sitta och se på tv
ta det lungt, äta en god matbit, så varför?! varför???
varför kan inte tv tablån ha något vettigt? det är verkligen
ren odlat skit på tv ,på varje kanal?! hur lyckas dom
har dom gått ihop tillsammans för att göra folk på
dåligt humör? nån konsperation?
tur man har dvd/video, annars hade jag nog gått under
imorgon blir det data byggande, ska bli intressant!
längtar efter min nya dator, snygg skärm är det oxå , hejja!

den sissta cola burken står i kylskåpet och skriker efter mig
borde vara snäll och göra slut på hans lidande och dricka upp honom

men först en cigg, en cigg och lite musik.
ser ut att bli lungt ikväll ändå.. kan va bra!
känner jag festat lite för mycke den här veckan
men man måste ju göra något så man glömmer sina
sorger, och tack vare vissa så går det lättare!

En rolig historia för att få mig själv att må bättre?

"det var en gång två ugglor som spelade golf
 Helt plötsligt sa den ena ugglan:
 - Du kan ju för helvete inte äta en saltpinne
 när du puttar!
 Varav den andra ugglan kollade konstigt och sa:
- Joo hooooo hoo!"


helt usel jag vet, tillbaka till skrivbordet, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0