Rätt eller fel?



Härligt när man verkligen ligger i sin säng tittar upp mot ett tack som ger en lika mycke svar som
en stum,blind, döv uggla skulle ge en..
tankar om hur det kunde ha blivit , hur det skulle ha varit och hur det kommer att bli virrar runt
och allt som är kvar när väl ljuset är släckt är fortfarande obesvarade frågor
jag trodde när jag var liten att man skulle bli längre , hitta någon som man tyckte om och som tyckte om en själv
sen skulle man gå till sitt jobb och sen hem till sin familj och sina tre söta barn
Jävla dinsey!! hur vågar bolibompa få små barn på sånna villo vägar?!?!
Jag tror inte på att något kan bli perfekt, jag vägrar tro på ödet , framtiden blir vad vi formar det till

I ett försök att bli avtrubbad har jag nu satt på ett video band där jag spelade in "Berättelsen om oss"
en romantisk drama komedi.. sån där film om ett par som gör slut bara för att upptäcka att dom är menade för varandra.
Minns jag spelade in filmen för att mitt ex skulle se den, hon hade en förkärlek till sånna filmer
hade glömt bort jag ahde filmen och i ett sökande efter gammla simpsons band så hitta jag den här filmen längst ner under en hög av video band. Nu är den i rullning. och jag vet jag inte kommer orka se hela filmen
men det skiter jag i, nu får det bli den här filmen. och efter den får det bli något annat smörigt

Har inte ni filmer eller låtar som ni sätter på ibland bara för att må sämre än vad ni redan gör??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0