story of my life!



Skulle hämta datorn idag
nej det skulle jag inte
för dom hade bara fått halva datorn
resten av min lilla data är i sthlm och är ensam!

story of my life, jag är ju inte förvånad
så fort jag har ett finger med i spelet så går något åt hellskotta!
blir så trött det jämt ska strula sig för mig. men men min lott i livet
 
det reserande av datorn kommer imorgon
så det blir pyssla med den då , snyft

funderar om man ska iväg och ta ut aggretionerna mot posten på gymmet. bra sporr.

Kommentarer
Postat av: Erika

Dont worry! Så fort jag ska göra något går det åt helvete med! :/

Syrran däremot har alltid massa tur.

2008-09-29 @ 17:08:45
URL: http://ettkattliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0