Underlater i ugnen



mm, tankarna är många och dom kommer i tåg mot mig
känner mig lagom trött, men varje gång jag går ut och tar en cigg
så blir jag pigg igen.. saknar värme dock.. saknar dålig musik
man i ett halvår fick stå ut med.. saknar pratet och skratten
men jag måste helt enkelt komma till insikt..
ett samtal över telefon gjorde mig gladare , ibland kan telefonsamtal vara rätt roliga

man känner den där klumpen som sitter nånstan mellan magen och evigheten...
vill bara bli av med den, komma till insikt.. jag ska göra mitt bästa!

äntligen börjar söndags tvn visa lite bättre program
och kvällen kanske är ensam men ändå mysig

hoppas på att kommande veckan blir bra, hoppas på att träffa roligt folk
och komma iväg o träna lite, alkohol ska det bli mindre av denna vecka

musik som spelas nu är oomph!'s nya skiva, helt bra om du frågar mig!
colan i kylen har satt sitt liv för att släcka min törst och sug efter just läskeblask
funderar om man ska åka en lite biltur.. kanske våldgästa nån kompis, se upp där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0