yes det kan du hoppa...



Idag är det kallt ute! det kan ni alla hoppa upp och klappa er på huuvdet sen sätta er på!
känner mig som igår inte på humör för att träffa massa folk
men ska ändå bli skönt att få träna igen
känner mig poetisk
ger mig ett förösk på lite poesi

"frosten är här och jag bara svär
 jag sitter i ett kallt rum, med ett dun täcke som sköld från världen
 grannens fula ungar skriker utanför, dom ska nog iväg nånstans
 dom borde inte skrika när det är kallt i luften, men dom är dumma också
 På tvn är det smallville, jag önskar det var något annat
 Känner för att ta en cola, men ett glas vatten låter fint..
 gråstenar ler åt mig idag, gud va grannens ungar är fula..
 Dom ser verkligen inte okej ut..
 ett ledsamt rop i kylan hörs.. eller kanske det bara är jag..
 eller så är det grannen som ser hur pass fula ungar han har
 stackars folk.. jag känner mig ensam, kall men ag har iafall inte fula ungar
 gud.. dom är verkligen fula.. så där cirkus fula..
 Min mun är torr och jag doftar efter något ätbart..
 Är sugen på frukt.. har ingen frukt
 Och grannens barn verkar bara bli fulare
 Cigaretten hjälper, den brinner sakta i min hand
 medans jag blickar ut på ett landskap som snart kommer bli grått och kallt
 vintern är närmare och grannens barn blir bara fulare och fulare
 Gud vad granens barn är fula.. och dumma... och gapiga
 Jag är i ett vakum nu.. jag kan inte längre se ut för imman på fönstret gör det omöjligt..
 vill bort från den här världen.. bort från smärtan , från ensamheten, från grannens fula ungar
 Jag är så trött på grannens dumma & fula ungar. hoppas dom åldras med ödmjukhet.. "

 

mm, bra förösk iafall.
nu en cola..

om ni inte visste det så min grannes barn inte så vackra små varelser F Y I  *glad gubbe med solglasögon på*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0