ett litet inlägg nu


Ska snart med en buss, men kom på har jag lovat att börja blogga igen så
ska det ta mig fan finnas lite att läsa, iafall dom två första dagarna av löftet.

Så here it goes, har egentligen inget roligt att berätta, som vanligt. mitt huvud är
lika tomt som en MC lokal med melodifestivals tema.

Det som jag kan berätta är att jag har nu haft mitt första "riktiga" samtal med
en av mina nya grannar
och detta löd som följande:

Tobbe: Tja där
Granne: hejhej
Tobbe: yes
Granne: skönt med sol
Tobbe: yes
Granne: sånt är bra
Tobbe: spektakulärt  !

Tror inte min granne vill prata mer med mig... men men, jag försökte!

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Lady Di.

hahahahahahahahah

2009-03-21 @ 02:53:06
URL: http://sunehjot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0